თქვენ და მე

შეიცვალა ყველაფერი. იყო დრო, როდესაც ვიყავით მე და შენ. ყველაფერი ჩვენს გარშემო ტრიალებდა და ერთმანეთის გარეშე არაფერს ვაკეთებდით. მაგრამ გავიდა დრო, დრო, რომელმაც ყველაფერი შეცვალა და ყველაფერი აურდაურია. ჩვენ ჩვენ აღარ ვართ. ხართ უკვე თქვენ, და მე, რომელსაც მხოლოდ მესამეს ფუნქცია მაქვს, ხო, სწორედ იმ მესამის, რომელიც ყოველთვის ზედმეტია. აღარაფერი გვაქვს მე და შენ საზიარო. უკვე თქვენ შორის გაჩნდა საიდუმლოებები. არც ვცდილობ რამის შეცვლას, რადგან ვიცი არც შეიცვლება მანამ, სანამ არ მოხდება ისეთი რაღაც, რაც ყველას ცხოვრებას შეგვიცვლის.

განვიცდი? რომ არ მოგატყუო კი. თუმცა ვცდილობ თავს მოვერიო და ვიფიქრო იმაზე, რომ ერთ დროს ყველაფერი იქნება ისე, როგორც თუდაც ერთი წლის წინ იყო. თქვნგან რომ მოვდივარ რას ვფიქრობ იცი? დავივიწყო ყველაფერი, დაგივიწყოთ თქვენც, ვიყო ჩემთვის, ვიყო თუნდაც სულ მარტო და თქვენ არ შეგიშალოთ ხელი. ვიცი შეიძლება სულელი ვარ როდესაც ასეთი ფიქრები მაწუხებს, მაგრამ ხომ იცი ჩემი ფიქრების ამბავი.

კარგი დავივიწყოთ. იმედი მაქვს ყველაფერი ასე არ იქნება. გაივლის დრო და ის ისევ თავის კვალს დატოვებს. დავივიწყოთ ყველაფერი და ცოტა მაინც გავერთოთ. ამ ბოლო დროს სულ აირ-დაირია ყველაფერი.

  

Leave a comment

4 Comments

  1. ააააან <3

    Reply
  2. მომწონს…..
    ისეთი ისტორიაა თითქოს ყველას ცხოვრებაში რომ არის..
    მე რაღაცეებს მახსენებს

    Reply

Leave a Reply

