მე სტუდენტი ვარ

სხვა რაზე უნდა დამეწერა დღეს აზრზე არ ვარ. მთელი დღე თავი ვერ მოვაბი და ვერაფერი დავწერე. ჯერ პასუხებს ველოდებოდი, მერე გახარებული ვიყავი და მერე ჩემს ჯგუფელების გაცნობაში ვერ მოვახერხე აქ შემოსვლა.

   გუშინ საღამოს დაიდო განცხადება იმის შესახებ, რომ დღეს 11 საათის შემდეგ პირველადი ჩარიცხვები უნდა დადებულიყო. თან ბედნიერი ვიყავი, თან ავნერვიულდი. ნუთუ ამისთვის ვსწავლობდი მთელი 12 წელი? ნუთუ ამას ველოდი? არ მჯერა რომ ხვალ უკვე მეცოდინება ყველაფერი. ბედნიერი ვიყავი. გახარებულმა ძილი ვცადე, მაგრამ უშედებოდ. გული აჩქარებული მქონდა და ძალიან ვნერვიულობდი. ორი გრძნობა ერთდროულად. როგორც იქნა გამეღვიძა. რათქმაუნდა ძალიან ადრე. ავდექი, ჩავიცდი, ჩავრთე კომპიუტერი. ადრე მეგონა ჯერ პასუხებამდე, თუმცა დედაჩემმა დამირეკა და მითხრა რომ უკვე დაიდო პასუხები. საიტმა როგორც ყოველთვის გაჭედა და ჩემმა მეგობარმა გაზეთში მნახა ^_^ ნუთუ, არ მჯერა ^_^ კავკასიის სამართლის სკოლა . ბედნიერი ვარ. მორჩა ყველაფერი. მორჩა აბიტურიენტობა. მე უკვე სტუდენტი ვარ. მიხარია და ერთი სული მაქვს 19 სექტემბერი მოვიდეს და სწავლა დაიწყოს.

ყველას გილოცავთ სტუდენტობას ^_^

Leave a comment

7 Comments

  1. MOMILOTSAVS!!!! )))))))

    Reply
  2. ვახ. ძალიან ტკბილი შეგრძნებაა სტუდენტი როცა ხდები :დ გილოცავ ^^

    Reply
  3. eska

     /  September 5, 2011

    meec studenti vaarr ))

    Reply
  4. tatia

     /  July 11, 2012

    me rato ar gamicani mag dros :X :@😀

    Reply

Leave a Reply

