facebook-ის ექოუნთი რომ გამიუქმდეს

     მე ჩავები თეგ–თამაშში, რომლის იდეის ავტორია Ado Doodlez. 

დავიწყებ იმით, რომ სიტყვა facebook–ი ჩემთვის ასოცირდება რაღაც კარგთან, მეგობრებთან, გართობასთან, ბლოგთან და ყველაფერ კარგთან. იქ დარეგისტრირების შემდეგ თავიდან ძალიან იშვიათად ვიყენებდი, მაინცდამაინც არ ვგიჟდებოდი, მარა ამ ბოლო დროს ის ჩემი საუკეთესო მეგობარი გახდა. მის გარეშე ერთ დღეს არ ჩაუვლია, ლეპ–ტოპის ჩართვა და facebook–ის გახსნა ერთია. მოკლედ,ის ჩემთვის ყველაფერია.

ჩემი ექოუნთი რომ გაუქმდეს არ ვიცი რა დამემართება. ალბათ:

  1. მაშინვე გავხსნი skype-ს და მაშინვე მივწერ ყველა მეგობარს მაგათ ექოუნთსაც თუ იგივე დაემართა.
  2. დავიწყებ ლანძღვას (ან გინებას).
  3. ერთი ათჯერ მაინც ვცდი ხელახლა შესვლას, იქნებ დროებითი შეფერხეაა.
  4. ვიქნები ძალიან გაბრაზებული და ვინც ჩემს დამშვიდებას შეეცდება, ყველას გამოვლანძღავ.
  5. დავკარგავ ჩემს მეგობრებს, რომლებსაც მხოლოდ facebook–ით ვიცნობ.
  6. აღარანაირი კავშირი არ მექნება არავისთან და ჩემს თავში ჩავიკეტები.
  7. არავის ეცოდინება ჩემი დაბადების დღე.

შემიძლია ეს ჩამონათვალი კიდევ გავაგრძელო, მაგრამ შინაარსი მსგავსი იქნება.  მოკლედ, გაუქმენის შემთხვევაში მე, მე აღარ ვიქნები. თუმცა ყველაფერს აქვს თავისი მეორე მხარე:

  1. აღარ დავუთმობ ლეპ–ტოპ ამხელა დროს.
  2. ძალიან ბევრ წიგნს წავიკითავ.
  3. დედაჩემი დამშვიდდება, როდესაც სულ კომპიუტერთან აღარ დამინახავს.
  4. თვალებისა და თავის ტკივილი გამივლის.
  5. აღარ ამეშლება ნერვები ზოგ–ზოგიერთის სტატუსსა თუ სურათზე.

მიუხედავად ამისა  არ მინდა რომ გგამიუქმდეს ექოუნდი. facebook–ი ჩემი ცხოვრებაა და მის გარეშე არ ვიცი რა მეშველება, ალბათ არაფერი. წამეშლება ყველა წერილი, ფოტო, მეგობარი, ნოუთები, მოკლედ, დ ა ვ ი ღ უ პ ე ბ ი. არ მინდა რომ გამიუქმდეს, არააა….

პ.ს. გუშინ ჩემმა დედიდაშვილმა მითხრა (იმის facebook–ის აქტიური მომხმარებელია), რომ ტელევიზორში უთქვამთ რომ facebook–ი უქმდება ნოემრებში. რაც მე, რათქმაუნდა, არ დავიჯერე.  იმედია ასე არავინ გაგვიმეტებს ♥ 

დამთაგა: ადომ   

ვთაგავ: Teen news about all-ს.

Leave a comment

2 Comments

  1. damshviddi zukemberg ma imistana fuli mochra amit vin gaauqmebs kai raaa😀 :*😛

    Reply

Leave a Reply

