ანაბეჭდი–ანკეტა [ნინუცას თეგ–თამაში]

  • რა შეკითხვას დაუსვამდი საკუთარ თავს?–  ვინ ხარ სინამდვილეში?
  •   რაში ხარჯავ ყველაზე მეტ ფულს?– ლაი–ლაი ბარათებში
  •  რის გარეშე არ ჩაუვლია არცერთ დღეს?–   ღიმილის
  •  როგორ ფიქრობ ვინ ან რა იყავი წინა ცხოვრებაში?–   ალბათ თევზი
  • ვინ მოახდინა ყველაზე დიდი გავლენა შენს ცხოვრებაზე?–   საკუთარმა მემ
  •  რომ გქონდეს საშუალება,რას შეცვლიდი შენს ცხოვრებაში?–  უფრო ამტანი ვიქნებოდი
  •  50 წლის შემდეგ ჩემზე იტყვიან … ?–   ვინ წარმოიდგენდა ესე თუ გაუმართლებდა :დ
  • რა არის შენი ცხოვრების საუნდრეკი?–   ეს ცხოვრება თამაშს გავს :დ
  • ყველაზე შტერული კითხვა?–   გძინავს?
  • ვაღიარებ რომ..–  ბევრჯერ მიჯიბრია
  • ხალხი გაოცდება როდესაც შეიტყობს,რომ მე.. –  არ ვყოფილვარ ისეთი, როგორიც ეგონათ
  • ხალხი თვლის რომ მე..–   ძალიან ზრდილობიანი, წესიერი, კარგად აღრდილი ადამიანი ვარ (თუმცა ჩემი სკოლის დირექტორი                                                                 სულ  სხვანაირად ფიქრობს)
  • ვერ ვიტან როცა…–    პირადულს ეხებიან
  • ჩემი ასარჩევი რომ იყოს მომავალ ცხოვრებაში გავჩნდებოდი…–    მაfიოზი

დამთაგა:    ნინუცამ

ვთაგავ:    Teen news about all-ს

Leave a comment

Leave a Reply

